Saturday 7 April 2012

Model-Model Ayam Batang Kaki (PAPARAN SAHAJA)


2 comments:

  1. maaf nk tanya ayam2 ni dok ada kat reban ka...cantik2 ayam2 batang kaki ni...pic yang atas sekali masih ada ka?

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan saya jai dari sabah,saya sangat teruja ngan ayam ayam yang kmuorang ada,teringn nak angkat baka dari kamu tapi xkasampayan sebab airport xbagi ticket penerbangan kepada ayam,jadi saya pikir nak belih telur ayam dari reban hafiz,klau ada beraka sebiji telur dan minimum yang boleh d tempah?jai sangat berharap dapat balasan dari tuan hafiz,kami di sabah susah sangat mendapatkan ayam yang macam tuan ada kat reban,saya ada jugakla 1- 2 ekor dari ladang kat johor dulu tempah telur je saya tetaskan memandangkan saya pembuat incubator dsini sabah jadi saya tempah la,resort dia,alhamdulilla daripada 20 yang dtempah 16 yang berjaya menetas ia terdiri daripada baka 3dara,dan kini klau dibagi kesempatan tuan hafiz menjual telur, saya sangat berterima kasi klau ada pm saya di #0143780812

    ReplyDelete